باربری و اتوبار

حمل بار - بسته بندی - اسباب کشی

باربری و اتوبار

حمل بار - بسته بندی - اسباب کشی

https://tehranbaar.com//

پیوندهای روزانه
پیوندها

لپ تاپ استوک دل Latitude e5411

چهارشنبه, ۲۵ مرداد ۱۴۰۲، ۰۲:۰۱ ب.ظ

لپ تاپ استوک دل Latitude e5411

این دستگاه با صفحه نمایش 14.1 اینچی و رزولوشن 1920×1080 پیکسل و کیفیت تصویر FHD و کیبورد عالی با داشتن نور پس زمینه به کاربران عرضه می‌شود. نوع پنل صفحه نمایش در این لپ تاپ VA است. در کل این صفحه نمایش مناسب برای تماشای فیلم‌ها و بازی‌های گرافیکی است.

لپ تاپ استوک دل Latitude 5411 علاوه بر داشتن کارایی و مشخصات عالی دارای ظاهری زیبا و کاربردی نیز است. به همین جهت یکی از بهترین گزینه‌ها برای تمامی کاربرانی است که به دنبال یک لپتاپ با کیفیت بالا، قدرتمند و قابل اعتماد هستند.

لپ تاپ استوک دل Latitude e5411

این لپ تاپ با بهره‌گیری از قطعات با کیفیت و تکنولوژی‌های پیشرفته، حتی برای کاربرانی با نیازهای بالای کاری و بازی‌های گرافیکی پیشرفته، توصیه می‌شود. این دستگاه بی نظیر دل از تولیدات 2020 در کشور آمریکا است.

شما می‌توانید از طریق سایت وست لپ تاپ برای خرید آن اقدام کنید و با تماس با کارشناسان مجرب فروش ما از خرید خود اطمینان حاصل کنید و آن را در کمتر از یک هفته در درب منزل تحویل بگیرید. دقت داشته باشید تمامی محصولات وست لپ تاپ شامل یک هفته مهلت تست هستند.

قیمت لپ تاپ استوک دل  ،  قیمت لپ تاپ دل    ، 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۵/۲۵
TEHRAN tehran

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی