باربری و اتوبار

حمل بار - بسته بندی - اسباب کشی

باربری و اتوبار

حمل بار - بسته بندی - اسباب کشی

https://tehranbaar.com//

پیوندهای روزانه
پیوندها

یاربری در شرق تهران

سه شنبه, ۱۶ شهریور ۱۴۰۰، ۰۳:۵۳ ب.ظ

کارگران اسباب کشی باربری شرق تهران


شعبه اصلی بابری در شرق تهران با استخدام افراد کاربلد و خوش مشرب و مشتری مدار با سابقه حداقل پنج سال مشغول به کار جابجایی اثاثیه منزل می باشیم. صفر تا صد باربری و حمل و نقل اثاثیه منزل شما عزیزان را به بهترین شکل ممکن انجام می دهیم. کادری مجرب که همراه شما در تمام مراحل باربری و اسباب کشی منزل می باشیم. ارزنترین نرخ های باربری تنها با باربری شرق تهران تجربه نمایید. کارگران خانم و آقا همراه شما می باشند و در تمام مراحل باربری شرق تهران هر تعداد کارگر را که خواستار باشید به خدمت شما عزیزان می فرستیم.

باربری شرق تهران خدمات بسته بندی اثاثیه منزل


بسته بندی اثاث کشی چرا از اهمیت زیادی برخوردار است؟ در حین جابه جایی اثاثیه ممکن است بر اثر سرخردن کارگر اثاث کشی و دلایل دیگر اثاثیه شما به زمین و راه پله ها برخورد کند. باربری شرق تهران همچنین در داخل کانتینر خاور اثاث کشی در طول مسیر ممکن است اثاثیه شما به هم برخورد کنند. خسارت ناشی از شکستگی اثاثیه در اثاث کشی توسط شرکت باربری شرق تهران باید پرداخت شود. لذا ما در اولین قدم اثاث کشی اثاثیه شما را با کارتن های محکم بسته بندی میکنیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۶/۱۶
TEHRAN tehran

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی