باربری و اتوبار

حمل بار - بسته بندی - اسباب کشی

باربری و اتوبار

حمل بار - بسته بندی - اسباب کشی

https://tehranbaar.com//

پیوندهای روزانه
پیوندها

باربری پونک |بسته بندی اصولی|22926213-88789038|

شنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۹، ۰۵:۳۳ ب.ظ

باربری پونک و تخفیفات ویژه باربری و بسته بندی

باربری پونک با درک شرایط اقتصادی موجود در جامعه تخفیفات ویژه ایی  را برای مشتریانی که خواهان خدمات باربری و بسته بندی میباشند ، جهت رفاه حال مشتریان در نظر گرفته است. شما مشتریان باربری پونک عزیز مطمعن باشید که تمام قیمت های خدمات ما بر اثاث قیمت مصوب اتحادیه باربری تهران می باشد . اینکه صفر تا صد باربری و خدمات اسباب کشی را به بهترین شکل ممکن برای شما عزیزان انجام می رسانیم. تنها کافیست با باربری پونک تماس نماید و نگران هیچ چیز نباشید.

باربری محدوده پونک  ،  باربری در پونک   ، باربری منطقه پونک 

خدمات برتر باربری به عروس و داماد ها

باربری پونک در جهت رفاه حال عروس و داماد های عزیز خدمات متنوعی را در نظر گرفته است که در این میان میتوان به تخفیف های ویژه در ارائه خدمات باربری و بسته بندی مطمئن جهیزیه اشاره کرد . ما در اتوبار شهران نگرانی عروس و داماد های عزیز را برای جابه جایی اثاث و لوازم منزلشان و امکان آسیب دیدن آن ها برطرف کرده ایم و بسته بندی هایی را در نظر گرفته ایم که احتمال اسیب دیدن وسایل را تا حد صفر پایین می اورد ، همچنین باربری پونک تخفیف های ویژه ای را از لحاظ باربری و بسته بندی برای زوج های جدید در نظر گرفته است تا در این بحران اقتصادی هزینه های اضافی متوجه آن ها نشود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۳/۳۱
TEHRAN tehran

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی